مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16سياسي

جمعیت مساله اصلی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مرکز بررسی ها، موضوع جمعیت جزء چند مساله مگاترند کشور بشمار آمده و در تلاش هستیم به این موضوع آنچنان که شاییسته است بپردازیم.

- به نقل از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، در مراسمی با حضور نماینده اصفهان و رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور، میز جمعیت مرکز بررسی های استراتژیک آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، مبنای تشکیل میز جمعیت در مرکز بررسی های استراتژیک قانونی است که اخیراً در خصوص موضوع جمعیت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و مقرر شده است در این میز نظرات نخبگان این حوزه اخذ شده تا زمینه اجرایی شدن و تحقق قانون جمعیت فراهم شود.

در هفته ملی جمعیت و در مراسمی که به مناسبت افتتاح میز جمعیت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان و رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور برگزار شد، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این زمینه در اواخر سال گذشته، بیان کرد: میز جمعیت بایستی خیلی پیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت مساله اصلی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است

جمعیت مساله اصلی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری است