مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16سياسي

نقش و روحیه امام راحل (ره) در نتیجه جنگ هشت ساله تعیین کننده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و دوران قبل از آن و مبارزه با طاغوت در تاریخ ماندگار و امروز .

- نقش و روحیه امام راحل (ره) در نتیجه جنگ هشت ساله تعیین کننده بود حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم با هدایت امام راحل (ره) در هشت سال جنگ در مقابل تمام دنیا ایستادند، گفت: نقش و روحیه امام راحل (ره) در نتیجه جنگ بسیار تاثیرگذار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس و دوران قبل از آن و مبارزه با طاغوت در تاریخ ماندگار و امروز الگویی برای دیگر کشور ها است، اظهار داشت: مبارزین با طاغوت و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دنبال عدالت و زنده نگه داشتن اسلام بودند.

وی ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با ایمان و توکل بر خدا توانستند با شعار جنگ جنگ تا پیروزی بر دشمن فائق آیند.

حجت الاسلام ادیانی گفت: مردم با هدایت و رهبری امام راحل (ره) در هشت سال جنگ در مقابل تمام دنیا ایستادند و ثابت کردند متجاوز صدام بود و ما یک وجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و روحیه امام راحل (ره) در نتیجه جنگ هشت ساله تعیین کننده بود

نقش و روحیه امام راحل (ره) در نتیجه جنگ هشت ساله تعیین کننده بود