مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-16اقتصادي

تولید و توزیع روغن در هرمزگان مشکلی ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و روند تولید و توزیع روغن روند مطلوبی دارد.

- ، خلیل قاسمی بیان داشت: اکنون به اندازه کافی مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های استان توزیع شده و هم در این حوزه و هم در حوزه دیگر کالاها همچون روغن مشکلی وجود ندارد.

با توجه به اینکه در استان کارخانه تولید روغن وجود دارد، تولید روغن بیش از نیاز استان است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رییس سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه ذخایر اقلام اساسی خوبی در استان موجود است، تصریح کرد: تیم های نظارتی و گشت های مشترک برای نظارت بر قیمت ها در استان در حال فعالیت هستند.

با همکاری بنکداران کالاهای اساسی از جمله روغن در خرده فروشی ها و همه شهرستان ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در بازرسی کالا و خدمات در یک روز گذشته 43 پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: بازرسان این سازمان در یک روز گذشته پنج هزار و 495 بازرسی از واحدهای تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی در سطح استان داشتند که 43 پرونده تخلف تشکیل شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده ها بیش از 2 میلیارد ریال است، اضافه کرد: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور و گرانفروشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع روغن در هرمزگان مشکلی ندارد

تولید و توزیع روغن در هرمزگان مشکلی ندارد