مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-16سياسي

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: یک گزینه بی طرف برای تشکیل دولت معرفی می کنیم


کمیته هماهنگی گروه ها و احزاب شیعه عراق اعلام کرد که به معرفی نامزدی بی طرف برای تشکیل دولت پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سیاسی موسوم به کمیته هماهنگی شیعیان عراق امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای از اعلامیه نمایندگان مستقل برای تشکیل دولت استقبال کرد.

به نوشته وبگاه المسله، هماهنگی شیعی در بیانیه ای با اشاره به طرح  نمایندگان مستقل برای برون رفت از بحران سیاسی اعلام کرد: ما نتایج نشست نمایندگان مستقل را که با تلاش های ما برای ارائه راهکار واقعی برای برون رفت از بحران سیاسی همخوانی و همراهی داشت، پیگیری کردیم.

همچنین از تمامی طرح های عملی و اجرایی که از سوی نمایندگان مستقل مطرح شد و بسیار به مفاد پیشنهادی چارچوب هماهنگی به ویژه با تشکیل فراکسیون حداکثری نزدیک است، استقبال می کنیم.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما پایبندی خود را به معرفی یک نامزد بی طرف که عهده دار تشکیل دولت شود اعلام می کنیم و همچنان به مسیر گفت و گو با تمامی طرف هایی که خیر و صلاح مردم و کشور را می خواهند، ادامه می دهیم و به گفت و گوی مستقیم برای بازسازی شاکله حکومت و ارائه خدمات به مردم دعوت می کنیم.

نمایندگان مستقل عراقی که در انتخابات اکتبر2021 پس از جریان صدر بیشترین آراء را از آن خود کرده بودند، روز گذشته در نشستی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: یک گزینه بی طرف برای تشکیل دولت معرفی می کنیم

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: یک گزینه بی طرف برای تشکیل دولت معرفی می کنیم