مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-16سياسي

جوکار: شهدای دانش آموز به عنوان الگو معرفی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جمع اعضای هیئت انجمن اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار کرد: یزد مفتخر است که بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و امروز شهدای یزد برای تمام مردم استان افتخاری بزرگ هستند.

وی با اشاره به این که یک هزار نفر از شهدای والامقام یزد را دانش آموزان تشکیل می دادند افزود: استان یزد شهید 12 ساله و 14 ساله دارد و درس ایستادگی، بصیرت و ولایت مداری به جامعه دادند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهدای دانش آموز همانند دیگر شهدای انقلاب بصیرت بسیار بالایی داشتند گفت: یکی از شهدای دانش آموز کشور شهید فهمیده بود که حضرت امام خمینی(ره) از ایشان به عنوان رهبر یاد کردند و این شهید والامقام با اقدام بزرگی که انجام داد، به الگویی برای همه ما تبدیل شد و راه را به همه نشان داد.

جوکار با بیان این که در همین استان یزد و در شهرستان بهاباد کلاس درسی داشتیم که تعطیل شد و معلم به همراه همه دانش آموزان به جبهه رفتند خاطرنشان کرد: معلم آن شهید و تعدادی از دانش آموزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر این که شهدای دانش آموز باید به عنوان الگوهای موثر به جوانان و دانش آموزان عصر حاضر معرفی شوند، تصریح کرد: امروز وظیفه ما آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: شهدای دانش آموز به عنوان الگو معرفی شوند

جوکار: شهدای دانش آموز به عنوان الگو معرفی شوند