مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-16سياسي

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد برگزار شد


دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لزوم تسهیل گری دسترسی به قرآن در محیط های دانشگاهی و قرار دادن کانون تفکر قرآنی در دانشگاه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور برگزیدگان این رویداد و جمعی از مسئولان، در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، حجت الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جمع های پزشکی در اکثر نقاط کشور حاضر بوده ام و حس مثبتی به این جمع ها دارم زیرا در این حوزه، افراد توانمندی در عرصه قرآن دیده ام.

وی ادامه داد: در فرهنگ اسلامی، در مقابل علم، جهل نیست بلکه در مقابل علم، عقل است، چه بسا خیلی ها عالمند ولی مصداق جاهلند، علمی داریم که این علم جهل است، چه بسا عالمی که علمش او را می کشد.

، علم بر دو قسم نافع و غیر نافع است، علم غیرنافع مساوی با جهل است.

آیا پزشکی با رشته های مختلفی که دارد، مصداق علم نافع است یا غیر نافع؟ جالب است در نگاه دینی ما طراز علم، علم نافع است و دانش پزشکی از مصادیق بارز علم نافع.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد برگزار شد

اختتامیه بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد برگزار شد