مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-16سياسي

«سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» تشکیل می شود


به قوه قضاییه اجازه داده می شود سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را با هدف انجام ماموریت های ذاتی و قانونی به شرح ذیل ارتقاء دهد.

ایجاد سرویس های اطلاعاتی هوشمند برای شناسایی، - تابناک : جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را تهیه و تدوین کرده اند.

74 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را تهیه و تدوین کرده اند؛ این طرح توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شده است.

متن طرح بدین شرح است: عنوان طرح: طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مقدمه (دلایل توجیهی): با استناد به بند های (8)، (12) و (13) سیاست های کلی در امور قضایی مصوب 1381 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بند (1) اصل 158 و اصل 167 قانون اساسی و با توجه به گستردگی جامعه مشمولان حفاظت و تامین امنیت در قوه قضاییه اعم از مراجع قضایی، سازمان های تابعه و مراکز وابسته و مرتبطان با پرونده های قضایی مانند وکلاء، کارشناسان رسمی، مشاوران و مددکاران، میانجی گران، داوران و دیگر مراکز و اشخاص پیرامونی تاثیر گذار بر فرآیند های قضایی در سراسر کشور، با عنایت به اساسنامه مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مصوب 20/11/1379 رییس قوه قضاییه، پیچیدگی روزافزون عملیات های سرویس های اطلاعاتی بیگانه، تنوع اشکال جرایم نوپدید، حملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» تشکیل می شود

«سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» تشکیل می شود