مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-16اقتصادي

209 چرخ واگن به شرکت بهره برداری مترو تحویل شد


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: به رغم تحریم های کشور، به تازگی 2000 چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر وارد کشور شده که 209 عدد تحویل انبار شرکت بهره برداری مترو شده است.

- ، ابوالفضل فلاح ضمن تاکید بر اقدامات مؤثر این دوره از مدیریت شهری در تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو گفت: با پیگیری ها، تأمین به موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، 209 عدد چرخ واگن بیش از 100 روز زودتر از کل زمان پیش بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره برداری مترو شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: طی هفته های آینده، مابقی چرخ ها به صورت مرحله ای به انبار شرکت بهره برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شوند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهم ترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن ها است، نشده بود، گفت: با ورود این تعداد چرخ مترو، بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی بعمل آمده در هفته های آینده این روال تا تأمین قطعات ضروری مترو ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امیدوارم با رویکرد شهردار تهران برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایتمندی مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

209 چرخ واگن به شرکت بهره برداری مترو تحویل شد

209 چرخ واگن به شرکت بهره برداری مترو تحویل شد