مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-16اقتصادي

35واحد صنفی متخلف در لامرد به تعزیرات معرفی شدند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لامرد گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان لامرد 35 واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

- ، اظهار داشت: در راستای رعایت دقیق قانون و حفظ حقوق مصرف کنندگان تیم های گشت بازرسی نظارت خود را بر واحدهای صنفی لامرد آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: تیم های گشت و بازرسی متشکل از بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، مسؤولان اتحادیه های صنفی از 72 ساعت قبل از اجرای این طرح، بر واحدهای صنفی نظارت را شروع کرده است.

وی اذعان کرد: با توجه به اراده دولت بر ثبات قیمت فروش و عرضه مواد اولیه، نظارت ها به شدت ادامه دارد و متخلفان به تعزیرات معرفی می شوند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد عنوان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی و عمده فروشی های شهرستان در قالب پنج تیم از ساعت هشت صبح تا ساعت 22 در حال انجام است.

رفعیان بیان کرد: تاکنون بیش از 250 واحد مورد بازرسی قرار گرفته و 35 واحد مورد تخلف وفق قانون با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی لامرد ارسال شده است.

رفیعیان خاطرنشان کرد: این گشت و بازرسی ها بطور مستمر و شبانه روزی ادامه دارد، و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35واحد صنفی متخلف در لامرد به تعزیرات معرفی شدند

35واحد صنفی متخلف در لامرد به تعزیرات معرفی شدند