مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-16سياسي

نگران شیوع بیماری ها در کشورهای همسایه ایران هستیم/ تاکید بر واکسیناسیون کودکان


نگران شیوع بیماری ها در کشورهای همسایه ایران هستیم و از هموطنان می خواهیم نسبت به واکسیناسیون کودکان اقدام کنند.

- ، کمال حیدری، به مناسبت هفته واکسیناسیون، اظهار داشت: خدا را شاکریم در جمهوری اسلامی با اهتمام همه مسئولان و دست اندرکاران در تولید و توسعه برنامه واکسیناسیون، بسیاری از بیماری هایی که یک زمانی برای کشور ما یک آسیب جدی تلقی می شد امروزه به شکلی حذف و ریشه کن شده و الحمدلله سلامت کودکان ایران در حد کشورهای توسعه یافته و در برخی از شاخص ها در منطقه و جهان بسیار پیشرو هستیم.

وی افزود: به این بهانه به تمام دست اندرکاران واکسیناسیون و همکاران بهداشتی خدا قوت می گوییم و از حضور مردم در مراکز برای دریافت واکسن نیز قدردانی می کنیم.

حیدری با بیان اینکه در بسیاری از بیماری ها مثل سرخجه، سرخک و فلج اطفال توفیقاتی که حاصل شد به راحتی به دست نیامد، اظهار داشت: حذف و ریشه کنی این بیماری ها در ایران مورد تأیید سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: نگرانی ما از کشورهای اطراف است که دچار ناامنی هستند و برخی بیماری ها در آنجا شیوع دارد و از این نظر یک تهدید برای ایران محسوب می شوند.

حیدری افزود: کشور ما از بعد از انقلاب دچار تحریم ها و هجمه های زیادی شده، ولی با این حال عزم دولت و وزارت بهداشت بر ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران شیوع بیماری ها در کشورهای همسایه ایران هستیم/ تاکید بر واکسیناسیون کودکان

نگران شیوع بیماری ها در کشورهای همسایه ایران هستیم/ تاکید بر واکسیناسیون کودکان