مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-16اقتصادي

صادرات تخم مرغ امکان پذیر شد/تمایل مردم برای خرید گوشت قرمز


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش تمایل مردم خراسان جنوبی برای خرید گوشت قرمز گفت: بعد از تغییر روند توزیع یارانه ها صادرات تخم مرغ امکان پذیر شد.

- اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی برای تأمین مرغ زنده و دام زنده هیچ گونه مشکلی نداریم و کشتار به میزان نیاز مردم خراسان جنوبی انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه در شهر بیرجند در شرایط فعلی 200 رأس دام سبک کشتار می شود، بیان کرد: در موقعیت فعلی بازار مواد پروتیینی و با توجه به کاهش فاصله قیمتی گوشت قرمز و گوشت سفید رغبت مردم به سمت خرید گوشت قرمز بیشتر شده است.

اصغرزاده با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید گوشت قرمز اعلام آمادگی برای دو شیفت شدن فعالیت کشتارگاه ها کرده ایم، ادامه داد: در مورد بازار گوشت مرغ و گوشت سفید به نظر من در نهایت بازار عرضه و تقاضا خود را تنظیم می کند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: بر اساس قوانین گذشته با توجه به اینکه به تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ و سایر مواد پروتیینی برای تأمین نهاده یارانه دولتی تعلق می گرفت، صادرات برخی از محصولات دامی ممنوع شده بود.

وی با اشاره به اینکه با آزاد شدن قیمت نهاده های دامی، صادرات تخم مرغ نیز آزاد شده است، اظهار کرد: به نظر می رسد با این روند و با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تخم مرغ امکان پذیر شد/تمایل مردم برای خرید گوشت قرمز

صادرات تخم مرغ امکان پذیر شد/تمایل مردم برای خرید گوشت قرمز