مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-16سياسي

احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است/ حمایت از تولید یک رکن مهم


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است، گفت: برای توسعه اشتغال، حمایت از تولید به مثابه یک رکن مهم مد نظر قرار دارد.

- ، سید صولت مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه حرم تاحرم در مسیر گرمسار به سمت سمنان و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات توسعه ای در استان، تاکید کرد: طیسال گذشته سفر رییس جمهور و هیئت دولت را به استان سمنان شاهد بودیم که در همان بدو روی کار آمدن دولت مردمی حجت الاسلام رییسی و در نهمین مقصد، صورت گرفت یکی از تاکید دولت در سفرهای استانی و همچنین اختصاص اعتبارات واحدهای راکد تولیدی و صنعتی بود.

وی افزود: بر حسب گزارش های ارائه شده از سوی استانداری سمنان در همین چند ماه اخیر مشکلات چندین واحد تولیدی استان بررسی و شاهد بازگشت 38 واحد راکد به تولید هستیم که نشان از عزم جدی دولت در توجه به واحدهای راکد است همچنین خروج واحدهای تولیدی از رکود، تعداد قابل توجهی اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برداشتن موانع از پیش پای واحدی صنعتی از جمله اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: امروز در استان سمنان بازدیدی از کارخانه های استان سمنان صورت گرفته و راهکارهای حمایت از واحدهای صنعتی که نیاز به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است/ حمایت از تولید یک رکن مهم

احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است/ حمایت از تولید یک رکن مهم