مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-16سياسي

روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند


قزوین_فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی طالب مردان عمل در عرصه جهاد تبیین است.

- قزوین_فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی طالب مردان عمل در عرصه جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانیت استان قزوین که پیش از ظهر دوشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المل امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: تشریح و بردن نام علما و اثرگذاران استان قزوین به قدری جامع و کامل است که به تعبیر رهبر انقلاب اگر بخواهیم عنوان تمام علما استان را از روی کاغذ عنوان کنیم دو الی سه ساعت زمان نیاز است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: شهدا روحانیت حاملان وحی، رسالت و دبیران شهید ارکان انقلاب اسلامی هستند که رسالت خود را به صورت علمی و عملی از فیضه آموختند.

وی افزود: رشادت های روحانیون از دیوار فیضیه، از پشت دیوار زندان های ستمشاهی، از کوچه ها و خیابان ها و روستاها، در میدان جنگ در عرصه تک تیراندازی تا سطوح بالاتر فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند

روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند