مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-16اجتماعي

کمیته کرونا: سویه های جدید کرونا نگران کننده است/ مردم دچار عادی انگاری شده اند


مردم دچار عادی انگاری شده اند و با این تصور که آمار کرونا کاهش یافته و به پایان کرونا رسیده ایم، در اماکن عمومی، فضاهای سربسته، وسایل نقلیه عمومی، - مردم دچار عادی انگاری شده اند و با این تصور که آمار کرونا کاهش یافته و به پایان کرونا رسیده ایم، در اماکن عمومی، فضاهای سربسته، وسایل نقلیه عمومی، همایش ها، کنسرت ها، خیابان ها و .

ماسک های خود را برداشته اند دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه سویه های جدید این بیماری در برخی کشورها نگران کننده است، گفت: مردم دچار عادی انگاری شده اند و با این تصور که آمار کرونا کاهش یافته و به پایان کرونا رسیده ایم، در اماکن عمومی، فضاهای سربسته، وسایل نقلیه عمومی، همایش ها، کنسرت ها و خیابان ها، ماسک های خود را برداشته اند، با جدیت تاکید می کنم که کرونا به پایان نرسیده و شیوه نامه های بهداشتی باید همچنان رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته علمی کشوری کووید 19 اظهار کرد: در جلسه امروز، بحث استفاده از آنتی بیوتیک ها در دوره کووید 19 مطرح شد که یکی از اساتید نتایج مطالعات خود در این زمینه را توضیح داد.

براساس این مطالعه، مشخص شد در 10 بیمارستان دانشگاهی و 43 هزار بیماری که در این 10 بیمارستان بستری شدند، 100 درصد بیماران حداقل یک آنتی بیوتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته کرونا: سویه های جدید کرونا نگران کننده است/ مردم دچار عادی انگاری شده اند

کمیته کرونا: سویه های جدید کرونا نگران کننده است/ مردم دچار عادی انگاری شده اند