مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-16اجتماعي

امتحانات نوبت دوم مدارس در کرمان به صورت حضوری برگزار می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- ، رضا رضایی در گردهمایی مسئولان سنجش ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سنجش ملاک خروجی نظام تعلیم و تربیت است خاطر نشان کرد: موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی، جشنواره فرهنگی و المپیادهای علمی ملاک ارزیابی ادارات آموزش و پرورش هستند که در پایان هر سال ادارات بر اساس این شاخص ها ارزیابی شده و به صورت نموداری به اطلاع مردم رسانده می شود.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه اجرایی کشور است خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از فکر و نظر صاحبنظران تعلیم و تربیت در راستای استفاده مؤثر از ظرفیت ها جهت افزایش کارایی و کار آمدی برنامه ریزی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است بیان کرد: توانمند سازی مالی و افزایش درآمدهای پایدار در آموزش و پرورش ضروری است.

رضایی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم روحی و روانی برای دانش آموزان جهت شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: باید بهترین مدارس برای حوزه های امتحانی انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نوبت دوم مدارس در کرمان به صورت حضوری برگزار می شود

امتحانات نوبت دوم مدارس در کرمان به صورت حضوری برگزار می شود