مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-16اجتماعي

امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی در کرمان حضوری برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی، جشنواره فرهنگی و المپیادهای علمی ملاک ارزیابی ادارات آموزش و پرورش است که در پایان هر سال ادارات بر اساس این شاخص ها ارزیابی شده و به صورت نموداری به اطلاع مردم رسانده می شود.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه اجرایی کشور است، خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از فکر و نظر صاحبنظران تعلیم و تربیت در راستای استفاده موثر از ظرفیت ها جهت افزایش کارایی و کار آمدی برنامه ریزی شود.

رضا رضایی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم روحی و روانی برای دانش آموزان جهت شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: باید بهترین مدارس برای حوزه های امتحانی انتخاب شود.

وی توجه به دستورالعمل های بهداشتی، وضعیت سرمایشی و گرمایشی محل حوزه های امتحانی و هماهنگی با ادارات برق جهت عدم قطعی برق را در زمینه برگزاری امتحانات ضروری دانست و بازدید میدانی منظم از حوزه های امتحانی و حوزه های تصحیح تاکید کرد.

انتهای پیام/3388/ب/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی در کرمان حضوری برگزار می شود

امتحانات نوبت دوم تمامی پایه های تحصیلی در کرمان حضوری برگزار می شود