مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-16سياسي

450 مرکز حل اختلاف همیاران صلح در خراسان رضوی راه اندازی شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: در ادامه سیاست های کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی با رویکرد صلح و سازش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمود رفسنجانی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی خراسان رضوی در مراسم راه اندازی شعب حل اختلاف مساجد تربت حیدریه گفت: در ادامه سیاست های کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی با رویکرد صلح و سازش، 450 مرکز حل اختلاف همیاران صلح در مساجد خراسان رضوی راه اندازی شده است.

وی افزود: شعبه های حل اختلاف مساجد با نام همیاران صلح زمینه کاهش پرونده های ورودی به محاکم قضایی، کم کردن هزینه های مراجعان و جلوگیری از اتلاف زمان نیروهای انتظامی بویژه در روستاها را فراهم کرده است.

رفسنجانی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید رییس قوه قضاییه باید صلح و سازش در مقابل قضاوت تقویت شود، گفت: اختلاف، جزو لاینفک زندگی اجتماعی است که باید با صلح و سازش به اختلافات خاتمه داد و از ظرفیت های موجود در این خصوص استفاده کرد.

وی افزود: توسعه پدیده صلح و سازش از طریق شعب حل اختلاف و همیاران مساجد به خوبی می تواند محقق شود و باید به سمت صلح و سازش تغییر رویکرد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 مرکز حل اختلاف همیاران صلح در خراسان رضوی راه اندازی شد

450 مرکز حل اختلاف همیاران صلح در خراسان رضوی راه اندازی شد