مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-16اقتصادي

وعده ها و توییت های وزیر تعاون، کار و رفاه قبل از انتخابات


روغن کمیاب شده، سبد غذایی خانوار فقط طی سه ماه اخیر 28 درصد گران تر شده؛ این پول ها کجا رفته است؟ / دوره سربازی نصف می شود/ رییس جمهوری انتخاب کنید که نفع خودش، - به گزار تابناک به نقل از عصرایران، حجت الله عبدالملکی وزیر فعلی کار و رفاه اجتماعی، قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1400، وعده ها و نظرات مختلفی را درباره مسائل گوناگون در توییتر مطرح می کرد؛ از جمله از گرانی ها انتقاد می کرد، گفتگو برای احیای برجام را التماس می نامید و کاهش نرخ ارز را لازم و ممکن می دانست.

بدون هیچ قضاوتی، بخشی از توییت های جناب ایشان قبل از رسیدن به قدرت را بازخوانی می کنیم: 13 اردیبهشت 1400 عزیزان دولت دوازدهم که سودای تحویل دلار 12 هزار تومانی را به دولت بعد با #ارزپاشی دارند، توجه کنند خسارت چنین کاهش تصنعی کمتر از ماجرای #دلار_جهانگیری نیست!کاهش منطقی نرخ ارز ممکن و بلکه لازم است، اما با ایجاد ثبات اقتصادی، تقویت اعتماد عمومی و افزایش تولید و صادرات.

30 فروردین 1400بسمه تعالیمردم شریف و عزیز ایران.

با سلام.

مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است، به شرط اینکه رییس جمهوری انتخاب کنید که نفع خودش، وزرایش، دوستان و بستگانش در گرانی نباشد.

#انقلاب_اقتصادی_1400 23 فروردین 1400در #انقلاب_اقتصادی_1400 ارتش مشترک جهان اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران تشکیل و هزینه، اسلحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ها و توییت های وزیر تعاون، کار و رفاه قبل از انتخابات

وعده ها و توییت های وزیر تعاون، کار و رفاه قبل از انتخابات