مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-16فناوري

تجهیز روستای هدف گردشگری خسرویه شهرستان فاروج به اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه جهت برخورداری اهالی روستای گردشگری خسرویه شهرستان فاروج در قالب 221 خانوار و جمعیت 662 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی اظهارکرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‏ های پایدار و باکیفیت ارتباطی و فناوری اطلاعات در دورافتاده ترین روستاهای کشور را هم در دستورکار قرار داده است.

وی ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاها از پوشش همراه و اینترنت، از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای گردشگری خسرویه از توابع شهرستان فاروج و برخورداری اهالی این روستا در قالب 221 خانوار و جمعیت 662 نفری، از اینترنت پرسرعت تلفن همراه خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) سرمایه گذاری شده است، به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد و افزود: با توسعه ارتباطات در روستا و ایجاد دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز روستای هدف گردشگری خسرویه شهرستان فاروج به اینترنت پرسرعت

تجهیز روستای هدف گردشگری خسرویه شهرستان فاروج به اینترنت پرسرعت