مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-16دانش

اسناد آمایش اقتصادی، اجتماعی و فناورانه دانشگاه آزاد تدوین می شود


رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در کنار سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، اسناد آمایش«اقتصادی اجتماعی»، «فرهنگی اجتماعی» و «فناورانه» در استان ها نیز تهیه شده و در حال نهایی شدن است.

- رییس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در کنار سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، اسناد آمایش اقتصادی اجتماعی ، فرهنگی اجتماعی و فناورانه در استان ها نیز تهیه شده و در حال نهایی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، نشست دو روزه تبیین اصول و مبانی راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه ویژه رؤسای جدیدالانتصاب دانشگاه آزاد اسلامی استان ها صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در تالار حافظ برگزار شد.

طهرانچی در این جلسه گفت: در دانشگاه بیش از بخشنامه، آیین نامه و دستورالعمل، نیازمند گفت وگو و فهم دقیق مسائل هستیم.

از این رو بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی را خطاب به رؤسای واحدها و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه کردیم تا دانسته های خود در حوزه تعلیم و تربیت اجتماعی را به اشتراک گذاشته و با تضارب آرا، روش های خلاقانه و بهتری در این حوزه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: معتقدیم به جای بخشنامه محوری و مدیریت مجموعه توسط یک شخص، باید فهم و تجربیات را به اشتراک گذاشته و با نقد موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد آمایش اقتصادی، اجتماعی و فناورانه دانشگاه آزاد تدوین می شود

اسناد آمایش اقتصادی، اجتماعی و فناورانه دانشگاه آزاد تدوین می شود