مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-16سياسي

پادرمیانی رهبر برای ازدواج زوج دانشجو درخواب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خانواده حلقه ابتدایی، اساس و بنیاد اجتماع است و شاید از علل اصلی اهمیت ازدواج و تاکید به این امر در دین مبین اسلام، تاثیر انکار ناپذیر خانواده و ازدواج صحیح و سالم در سلامت و سعادت اجتماع و تک تک افراد آن باشد.

اسلام عزیز که همواره بر تعقل تاکید داشته و دین و جهان بینی جامعی است، زوایا و مباحث گوناگون خانواده و ازدواج را برای همیشه تاریخ و انسان تمام دوران مبرهن و تبیین کرده و انسان را از ازدواج و تشکیل خانواده متوجه هدف الهی و متعالی کرده و از افتادن در دام جهالت، تجمل، اسراف، اشرافی گری، تبرّج و به طورکلی از مسیر غیر الهی انذار می دهد.

تاراج آرامش زندگی با رسم و رسوم جاهلانه رسم و رسوم، چشم و هم چشمی ها و لازمه های دنیای مدرن، راه جوانان را برای تشکیل خانواده بسته و ازدواجی که قرار است مایه آرامش مرد و زن باشد را به میدان جنگ اعصاب و مسابقه جهالت و معامله آرامش و سعادت با تقریبا هیچ   بدل کرده است.

ازدواج آسان و بی تکلف با مؤلفه های جهادی و اسلامی در روزگار دنیا زده و درگیر مادی گرایی، نیرویی می خواهد که جوان دانشجوی تنفس کرده در فضای انقلاب اسلامی می تواند یکی از دارندگان آن نیرو باشد و به همین دلیل به سراغ یک زوج جوان اصفهانی رفته ایم تا از فراز و نشیب های این سبک ازدواج و زندگی بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادرمیانی رهبر برای ازدواج زوج دانشجو درخواب!

پادرمیانی رهبر برای ازدواج زوج دانشجو درخواب!