مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-16دانش

ساخت 136 واحد خوابگاهی در سراسر کشور در آینده نزدیک آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر در دانشگاه های کشور 33 خوابگاه در رتبه 5 و 270 خوابگاه در رتبه 4 هستند و باید برنامه ریزی شود تا همه خوابگاه های رتبه 5 و اغلب خوابگاه های رتبه 4 دانشگاه .

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از کلنگ زنی 136 واحد خوابگاهی در سراسر کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر در دانشگاه های کشور 33 خوابگاه در رتبه 5 و 270 خوابگاه در رتبه 4 هستند و باید برنامه ریزی شود تا همه خوابگاه های رتبه 5 و اغلب خوابگاه های رتبه 4 دانشگاه ها به رتبه 1 و 2 ارتقاء یابند.

گنجی، با اشاره به دیدگاه حاکم بر عملکرد مدیران وزارت علوم تصریح کرد: سعی و عملکرد مدیران در وزارت علوم بر این است که عدالت در توزیع امکانات در بین دانشگاه ها رعایت شود.

وی با اشاره به بازدید خود از مجتمع خوابگاه های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ها در بخش متاهلین و همچنین ارتقا سطح کیفی و تجهیز خوابگاه های دانشگاه ها ضمن اولویت بندی آن ها در دستور کار صندوق و دانشگاه ها قرار دارد تا حداکثر در آغاز سال تحصیلی آینده توسط دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 136 واحد خوابگاهی در سراسر کشور در آینده نزدیک آغاز می شود

ساخت 136 واحد خوابگاهی در سراسر کشور در آینده نزدیک آغاز می شود