مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-16سياسي

پویش «به تو از دور سلام» در دهه کرامت در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پویش «به تو از دور سلام» در دهه کرامت در کرمانشاه برگزار می شود.

- اظهار کرد: در دهه کرامت پیشنهاداتی برای برگزاری مراسم های مختلف به مساجد داده شده و طرح محله آرایی و آذین بندی معابر را در دستور کار خواهیم داد.

وی افزود: بزرگان مساجد با شناسایی دختران مسجدی هر محله در مراسمی در روز دختر با اهدای لوح از آنان تقدیر کرده و در تلاش هستیم خدمت کریمانه از جمله اهدای لوازم منزل به نیازمندان را در دهه کرامت داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به کسبه اهل محل پیشنهاد داده که در دهه کرامت تخفیفاتی را ارائه داده و میز خدمت در محلات به رسم اهل بیت (ع) و غرفه های مشاوره و کودک را برپا خواهیم کرد.

وی در ادامه برنامه های پیشنهادی تبلیغات اسلامی در دهه کرامت گفت: اجرای پویش به تو از دور سلام، قرائت زیارت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) در شب و روز میلاد این حضرات و قرائت زیارت امین الله و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در دستور کار بوده و روز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) جشنی با شکوه در بیرون از مساجد برگزار کنیم.

احمدی خاطر نشان کرد: زیارت کریمانه و توزیع غذای تبرکی بین نیازمندان، رژه خودرویی و مسابقه حدیث رضوی، شرح حدیث امام رضا (ع) توسط ائمه جماعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «به تو از دور سلام» در دهه کرامت در کرمانشاه برگزار می شود

پویش «به تو از دور سلام» در دهه کرامت در کرمانشاه برگزار می شود