مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-16اقتصادي

ساخت بندر خشک در پایتخت


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافربری شهرداری تهران از آغاز فرآیند تدوین برنامه و ساخت نخستین بندر خشک پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، با توجه به اینکه که امروزه با وجود گسترش شبکه های مختلف حمل و نقل، از میان انواع شیوه های جابه جایی بار در کشور بیش از 90 درصد توسط جاده صورت می گیرد.

برهمین اساس ضرورت توجه و رسیدگی به وضعیت ارایه خدمات در بخش حمل و نقل جاده ای از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافربری شهرداری تهران بر این باور است که موضوع لجستیک یا مدیریت فرآیند جمع آوری، ذخیره و انتقال منابع از مبدأ به مقصد به طور کلی در کشور در حوزه های مختلف از جمله در مساله بار مغفول مانده است در حالی که این موضوع در تولید و بهره وری اقتصاد اثر مستقیم می گذارد.

شهرداری تهران برای ارتقای استانداردهای لجستیک در حال حاضر فعال شده و بر همین اساس چند پروژه مورد طراحی قرار گرفته است که یکی از این موارد ایجاد و راه اندازی بندر خشک در پایتخت است.

به گفته وحدت کار، مکان های مختلفی در رابطه با راه اندازی بندر خشک پیش بینی شده و در دست مطالعه است که یکی از این مکان ها شهر آفتاب در نظر گرفته شده چرا که شهرداری در آنجا تملک دارد و شرایط مواصلاتی هم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بندر خشک در پایتخت

ساخت بندر خشک در پایتخت