مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-16اقتصادي

تأمین زمین بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن


اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیازمند زمین برای 4 میلیون واحد مسکونی است که تا کنون بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد آن تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دو بخش 2 میلیونی برنامه ریزی شده است تا بتوانیم در زمان بندی مقرر واحدها را آغاز کرده و در زمان مناسب تکمیل و تحویل دهیم.

قاسمی گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم علاوه بر تأمین اراضی توسط وزارت راه و شهرسازی بهره مندی از توان سایر دستگاه ها و وزارتخانه هاست که باید طبق قانون جهش تولید مسکن همکاری مناسبی با وزارت راه و شهرسازی داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که بانک زمین برای شناسایی اراضی مستعد برای تولید مسکن و دیگر کاربری ها به وسیله سازمان ملی زمین و مسکن راه اندازی شده است، ادامه داد: در جریان راه اندازی این بانک حدود 40 هزار پرونده شکایت کلان در حوزه زمین شناسایی شده است.

وزیر راه و شهرسازی صندوق ملی مسکن را ابزاری مناسب برای اجرای بهینه طرح های مرتبط با مسکن دانست و افزود: بر اساس قانون باید کل خطوط اعتباری مسکن مهر و بازگشت اقساط مسکن مهر به صندوق ملی مسکن واریز شود و این موضوع فرصت مناسبی برای اجرای بهینه طرح های مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن

تأمین زمین بیش از 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن