مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 05:572022-05-16اجتماعي

ساماندهی دستفروشان نباید اولویت اول مترو باشد


مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با دانشجو اظهار کرد: بر اساس ماموریت های شرکت بهره برداری مترو بحث ساماندهی دستفروشان نباید اولویت ِ یک ِمترو باشد و مسئولیت آن با سازمان مستقل ساماندهی مشاغل شهرداری است و ما هم باید .

- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بر اساس ماموریت های شرکت بهره برداری مترو بحث ساماندهی دستفروشان نباید اولویت ِ یک ِمترو باشد و مسئولیت آن با سازمان مستقل ساماندهی مشاغل شهرداری است.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با دانشجو اظهار کرد: بر اساس ماموریت های شرکت بهره برداری مترو بحث ساماندهی دستفروشان نباید اولویت ِ یک ِمترو باشد و مسئولیت آن با سازمان مستقل ساماندهی مشاغل شهرداری است و ما هم باید در کنار این عزیزان معضلات اجتماعی را حل کنیم.

وی اضافه کرد: برای ما مهم است که مسافرین مترو را به عنوان محلی امن، سریع و راحت برای عبور و مرور خود انتخاب کنند و سفر خود را با آرامش انجام دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: حضور و تعدد دستفروشان آرامش و بهداشت فردی مسافران را دچار آسیب می کند و برنامه ریزی کرده ایم خلأهای قانونی در این عرصه را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستفروشان نباید اولویت اول مترو باشد

ساماندهی دستفروشان نباید اولویت اول مترو باشد