مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:272022-05-15اجتماعي

روایت آموزگاری که به دانش آموز معلول روستایی در منزلش الفبا آموخت


حسینعلی اندرزگو، آموزگار چندپایه یکی از روستاهای توابع شهرستان فریدون شهر است که با فداکاری خود توانست به دانش آموز معلول روستایی در منزلش الفبا و خواندن و نوشتن را پس از 2 سال آموزش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قصه فداکاری معلمان کشور، داستانی است که ریشه در عمق سالیان دراز دارد و همواره آن ها با گذشت های و ایثارگری های خود در راه اعتلای دانش آموزان خود از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و تمام اهتمام خود را در این راه به کار بسته اند.

حسینعلی اندرزگو، آموزگار چندپایه یکی از روستاهای توابع شهرستان فریدون شهر است که درباره فداکاری خود به خبرنگار فارس گفت: یک دانش آموز از ابتدای سال داشتم که به دلیل وجود غده سرطانی در داخل گردنش مورد عمل قرار گرفته بود و پس از آن توانایی حرکت را از دست داده بود.

وی افزود: شرایط این دانش آموز به این صورت بود که وی توانایی نشستن روی نیمکت های مدرسه را نداشت و پس از یک ماه که در ابتدای سال سرکلاس حضور پیدا کرد، از حضور در مدرسه به دلیل بیماری انصراف داد و مادرش با حضور در مدرسه اعلام کرد که این دانش آموز دیگر قادر به حضور در کلاس درس نیست و پزشک نیز نسبت به حضور وی در مدرسه هشدار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آموزگاری که به دانش آموز معلول روستایی در منزلش الفبا آموخت

روایت آموزگاری که به دانش آموز معلول روستایی در منزلش الفبا آموخت