مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-15سياسي

نقش روابط عمومی ها در حوزه جهاد تبیین ویژه است


رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوص مسئله تبیین در جامعه تاکید کرده اند و روابط عمومی ها در این زمینه نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کردستان، این سفر را بسیار تأثیرگذار، ماندگار، خاطره انگیز و حرکت آفرین عنوان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این سفر، با فرهنگی خواندن کردستان، دیدگاه امنیتی به این استان را به سمت دیدگاه فرهنگی سوق دادند و مدیران و نخبگان استان را هم به این مهم توجه دادند که قدر این گنجینه فرهنگی را بیشتر بدانند.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما باید آثار و برکات این سفر بسیار مهم را به مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود: امروز بعد از گذشت بیش از یک دهه آثار و برکات این سفر پر خیر و برکت همچنان در استان جاری و ساری است.

استاندار کردستان در ادامه به بحث روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: تمام آنچه در خصوص روابط عمومی ها گفته می شود منوط به تفویض اختیار از سوی مدیران نیست بلکه روابط عمومی باید اثبات کند فعالیت سازمان و دستگاه بدون او رو به جلو نیست.

وی با تأکید بر اینکه اگر حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی فعال نباشد همه کارهای مدیران مسکوت و ابتر می ماند، اضافه کرد: روابط عمومی باید در حوزه انعکاس نظرات مردم نیز بدون لکنت و ترس، واقعیت های کف جامعه را به مدیر دستگاه خود منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روابط عمومی ها در حوزه جهاد تبیین ویژه است

نقش روابط عمومی ها در حوزه جهاد تبیین ویژه است