مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-15اجتماعي

افزایش ناپایداری جوی طی روز دوشنبه در استان اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از فردا (دوشنبه 26 اردیبهشت) شاهد افزایش ابرناکی و ناپایداری ها خواهیم بود و در برخی از مناطق استان رگبار باران و تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

- سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طی امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و افزایش نسبی دما پدیده غالب بود.

وی افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی از فردا (دوشنبه 26 اردیبهشت) با نفوذ سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابرناکی و ناپایداری ها خواهیم بود و طی فردا در برخی از مناطق استان رگبار باران (گاهی توام با رعدوبرق) و تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به تشکیل ابرهای همرفتی در مناطق مستعد به ویژه کوهپایه ها و ارتفاعات، بارش تگرگ دور از انتظار نیست؛ لذا اجتناب از توقف و اتراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات توصیه می گردد.

وی ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز با تقویت زبانه های پرفشار در سطح زمین بارش خفیف باران، رخداد مه و کاهش نسبی دمای هوا، موجب جوی خنک و بهاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناپایداری جوی طی روز دوشنبه در استان اردبیل

افزایش ناپایداری جوی طی روز دوشنبه در استان اردبیل