مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-05-15سياسي

سازمان انرژی اتمی ایران از «شفافیت» مستثنی می ‎شود


براساس مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، سازمان انرژی اتمی ایران از شمول بندی از طرح شفافیت قوای سه گانه، مستثنی می شود.

- در تشریح جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: با توجه به اینکه دو بند طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها به کمیسیون ارجاع شده بود، این موارد با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و کارشناسان مرکز پژوهش ها، بررسی و سپس تصویب شد.

وی بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد تبصره ای به این بند الحاق شود که مطابق با آن، شورای امنیت کشور، شوراهای تأمین استان ها و شهرستان ها از حکم این بند مستثنی هستند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و موضوعات دارای طبقه بندی سازمان انرژی اتمی از حکم این قانون مستثنی هستند.

نجابت ادامه داد: دستور دوم جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گزارش اصلاح طرح قانون شوراها بود.

در این خصوص مدل الگوی انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم که توسط کارگروه مرکز پژوهش ها آماده شده بود، ارائه شد و سپس نظرات موافق و مخالف نمایندگان عضو کمیسیون درباره این گزارش اخذ و بنا شد این کارگروه ظرف یک ماه آینده پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی نمایندگان را اخذ کرده و مجدداً پیش نویس نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی ایران از «شفافیت» مستثنی می ‎شود

سازمان انرژی اتمی ایران از «شفافیت» مستثنی می ‎شود