مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-15اجتماعي

جنجال در مصر بر سر دادن نمره کامل به هزاران دانش آموز


عطای نمره کامل درس زبان عربی به بیش از 92 هزار دانش آموز کلاس دوم متوسطه در مصر که نتوانستند به دلیل نقص فنی در آزمون الکترونیکی شرکت کنند، جنحال برانگیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از الجزیره، این موضوع پس از آن صورت گرفت که دانش آموزان مذکور نتوانستند به دلیل نقص فنی در آزمون الکترونیکی که از طریق تبلت برگزار می شد، شرکت کنند.

از زمانی که طارق شوقی وزیر آموزش و پرورش مصر تصمیم استفاده از تبلت را اتخاذ کرد، انتقادات شدیدی را متوجه خود دید مبنی بر اینکه این تصمیم جدی نیست زیرا زیرساخت ها و تکنولوژی مدارس اجازه آن را نمی دهد حتی برخی مدارس در تعداد صندلی مشکل داشتند و علاوه بر این مشکل اینترنت هم وجود داشت اما این وزیر بر تصمیم خود اصرار داشت.

وزارت آموزش و پرورش مصر اعلام کرد: تحقیقات، بروز تاخیر در پاسخگویی به پایگاههای اطلاعاتی اصلی را نشان داده است زیرا تغییرات زیادی درباره اطلاعات دانش آموزان دریافت شده از ادارات آموزشی صورت گرفته است که همان زمان انجام شده و باعث اختلال در دسترسی سرورهای مدرسه به امتحانات شده است.

با این حال اعطای نمره نهایی به دانش آموزانی که نتوانستند در امتحان شرکت کنند، در فضای مجازی در مصر جنجال به پا کرده و باعث شده است تا این تصمیم را زیر سوال ببرند و بپرسند که آیابا این اقدام عدالت در قبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در مصر بر سر دادن نمره کامل به هزاران دانش آموز

جنجال در مصر بر سر دادن نمره کامل به هزاران دانش آموز