مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-15اجتماعي

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3


  برزعلی کیانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه می گوید: در ساحل رودخانه و کنار اسکله روستای شیوند به مانند چند نفر دیگر از رانندگان نیسان منطقه در انتظار رسیدن بارج و پیاده شدن گردشگران بودم.

وی افزود: در نزدیکی اسکله شاهد افتادن یک خانم از روی بارج به درون دریاچه بودم، لحظه ای که باگذشت زمان و نزدیکتر شدن آن خانم به پروانه های موتور بارج و افزایش احتمال خطر مرگش حساس تر می شد.

برزعلی با سادگی، بی آلایشی و صداقتی که در کلامش موج می زند، جان 3 فرزندش را قسم می خورد که بدون هیچ چشمداشتی و آن لحظه فقط برای رضای خداوند و انسان دوستی دل به دریا زده است.

وی ادامه می دهد: آن خانم گردشگر پس از افتادن کیفش به درون دریاچه که به قول خودش تمام دارایی زندگیش در آن بوده است و با اندک آشنایی که با شنا دارد به دریاچه شیرجه می زند ولی از اینکه شرایط فشار آب دریاچه، عمق آن، کوهستان و درختان به اسارت درآمده در زیر آن و از همه مهمتر پروانه ها و موتورخانه بارج در حال حرکت با استخر و آب های کم عمق و آرام تفاوت دارد غافل ماند.

کیانی می افزاید: لحظه ای که به سمت این فرد در آب رسیدم به دلیل کشش آب به سمت موتور خانه و فشار آب وی دیگر توان حرکت نداشت و در مسیر پس از گرفتن کیفش در زیر آن خود را به وی رساندم و در آن لحظه بود که خدمه بارج نیز حلقه امدادی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3

«برزعلی» قهرمان دریاچه سد کارون3