مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-15دانش

انتقاد از توقف مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از توقف مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی با گذشت چند سال در مرحله طراحی انتقاد کرد و خواستار پیگیری برای اجرای آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر زمینه ضمانت اجرایی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر حمایت دستگاه های اجرایی از رشته های ورزشی جانبازان و معلولین اظهار کرد: بر اساس ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که توسط رییس جمهور انجام شد، 16 دستگاه اجرایی در هر استان موظف به اجرای وظایف خود برای حمایت از ورزش های جانبازان و معلولین هستند.

به گفته وی استفاده رایگان جانبازان و معلولین از سالن ها و تجهیزات ورزشی سازمان ها و ادارات هر استان، تخصیص اعتبارات ویژه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران برای شرکت آنها در مسابقات قهرمانی کشور و مناطق، توجه شهرداری ها به فعالیت های فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولین از جمله موارد این مصوبه است.

وظایف 16 دستگاه اجرایی وی اضافه کرد: ضمانت اجرایی این مصوبه آن است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکم قانون هستند و همه دستگاه های اجرایی موظف به اجرای آن هستند لذا ستاد ملی توسعه و ترویج ورزش های جانبازان و معلولین به ریاست وزیر ورزش و جوانان و دبیری رییس فدراسیون و عضویت 16 وزارتخانه برای اجرای این مصوبه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از توقف مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی

انتقاد از توقف مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی