مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-29سياسي

درخواست بسیج دانشجویی برای مناظره درباره طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد


بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی در نامه ای به محمد مهدی طهرانچی درخواست برگزاری مناظره درباره طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی در نامه ای خطاب به محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی خود را جهت برگزاری مناظره ای پیرامون طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی و علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد.

متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی به شرح زیر است: حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر طهرانچی سلام علیکم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگ ترین نهاد های غیردولتی پس از انقلاب اسلامی است که منشا تحولات گسترده در آموزش عالی کشور بوده و نقش مؤثری در آموزش عالی دارد، اما پس از گذشت 38 سال از تأسیس این دانشگاه، همچنان مسئله نظارت دستگاه های نظارتی بر این مجموعه چالش برانگیز است که به نظر میرسد دلیل آن نیز ابهام در ماهیت این نهاد باشد.

در حال حاضر بر اساس ماده (5) اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی ماهیت حقوقی این دانشگاه غیر خصوصی و غیر دولتی تعیین شده ولی این ماهیت باعث بروز مسائلی در خصوص نظارت بر این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی برای مناظره درباره طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد

درخواست بسیج دانشجویی برای مناظره درباره طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد