مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-29سياسي

لزوم جهاد تبیین و روشنگری در بین آحاد جامعه توسط هیئات مذهبی


قسمت دوم ویژه برنامه روایت هیأت با حضور مهدی رسولی و سید رضا نریمانی از ذاکران اهل بیت (ع) هشتم بهمن ماه از شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

- قسمت دوم ویژه برنامه روایت هیأت با حضور مهدی رسولی و سید رضا نریمانی از ذاکران اهل بیت (ع) هشتم بهمن ماه از شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر جهاد تبیین و روشنگری تکیه بسیار دارند.

رسولی عنوان کرد: خدا رحمت کند انسانی را که چشم هایش باز است و می داند در چه برهه ای از تاریخ قرار دارد امروز در دوره ی تاریخی قرار داریم که شیعه برای رسیدن به حاکمیت حجت خدا روی زمین، حکومت تشکیل داده و مردم با قلب و احساس خود با ولایت فقیه بیعت بستند.

از طرفی تمام دشمنان در تلاش هستند تا این شعله را در شب تاریک جهانی خاموش کنند.

ما در هیچ برهه تاریخ شاهد این همه هجمه و شبهه از سوی دشمنان نبودیم و هرچه به ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک می شویم با حکومت ها و دستگاه های بدل بیشتری می جنگیم.

وی افزود: شاید در دهه 1360 شمسی جهاد اصلی جنگ با دشمنان بود اما اکنون جهاد تبیین است که کارایی دارد و کانون آن هیأت است تمام دست اندرکاران و تلاشگران این حوزه درخواست دارم تا این جملات رهبری را مانند جملات دیگر تبدیل به استناد و تابلو نکنند و آن را فهم کرده و با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جهاد تبیین و روشنگری در بین آحاد جامعه توسط هیئات مذهبی

لزوم جهاد تبیین و روشنگری در بین آحاد جامعه توسط هیئات مذهبی