مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-29سياسي

دریافت بیش از 40 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور


استاندار گیلان با اشاره به دریافت بیش از 40 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور، گفت: درخواست ها طبقه بندی و به دستگاه های مربوطه ارجاع شده و به همه پاسخ داده می شود.

- ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه بازدید مرکز پاسخگویی به درخواست های مردم از رییس جمهور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این مرکز بیش از 40 هزار درخواست و نامه دریافت شده است، تأکید کرد: همه درخواست ها مطالعه و به آنها پاسخ داده می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این مرکز به منظور کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان بوده است، افزود: سامانه سامد همیشه در اختیار مردم برای بیان درخواست های آنها است اما در ایام سفر رییس جمهور به صورت ویژه خدمات ارائه کرده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مشکلات، درخواست ها و مسائل بیان شده از سوی مردم طبقه بندی و به دستگاه های مربوطه ارجاع می شود، ادامه داد: دستگاه ها موظف هستند طی مدت دو هفته به همه درخواست پاسخی شایسته بدهند.

وی به فعالیت بیش از 600 نفر برای جمع آوری و پاسخگویی به درخواست های مردم طی سه روز گذشته اشاره و اضافه کرد: در 35 دستگاه اجرایی نیز همزمان با سفر رییس جمهوری و هیئت دولت میز خدمت تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیش از 40 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور

دریافت بیش از 40 هزار درخواست مردمی از رییس جمهور