مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-29اقتصادي

نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می شود


بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی (Termotech 2022) از یازدهم بهمن ماه و به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی (Termotech 2022) از یازدهم بهمن ماه و به مدت پنج روز در اصفهان برپا خواهد شد.

این نمایشگاه با حضور 98 برند و شرکت و معتبر از استان های مختلف کشور تا روز جمعه، پانزدهم بهمن ماه برپا خواهد بود و کالاها، محصولات، خدمات، پتانسیل ها و دستاوردهای شرکت های حاضر را به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه 98 شرکت از هشت استان اصفهان، البرز، تهران، مشهد، گیلان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان (کیش) حضور دارند و توانمندی های خود را در 15 هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی به نمایش می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های حاضر در بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در زمینه های مختلفی نظیر تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و سیستم های گرمایشی (دیگ آب گرم، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم های گرمایش از کف و گرمایش تابشی، سیستم های هوشمند کنترل گرمایش، انرژی های نو و تجدیدپذیر، انواع سیستم های گرمایش داخلی)، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (پکیج های سرمایشی، فن و فن کویل، کندانسور، پمپ های چگالنده سرمایشی و پمپ های حرارتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می شود

نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار می شود