مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-29سياسي

بستر توسعه برای همدان فراهم است


سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: شهرستان همدان یک شهرستان ویژه است و علاوه بر سبقه تاریخی، مردم هم شایسته بهترین خدمات هستند و خوشبختانه در حال حاضر بستر توسعه برای استان فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم مخفی شنبه 9 بهمن ماه در شورای اداری شهرستان همدان بیان کرد: دست جریان نفاق با پرویی تمام به خون مردم ایران آغشته است و این روزها نیز از همه توان برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید در دهه فجر در دستور کار قرار گیرد و خدمات خالصانه انقلاب نیز باید بیان شود، تصریح کرد: با وجود کمبودهایی که در بخشی از موارد وجود داشته باید ببینیم نظام اسلامی در کجا ایستاده است.

مخفی با اشاره به اینکه جهاد تبیین را باید فراتر از یک موضوع اداری نگاه کنیم، اظهار کرد: شهرستان همدان یک شهرستان ویژه است و علاوه بر سبقه تاریخی، مردم هم شایسته بهترین خدمات هستند و خوشبختانه در حال حاضر بستر توسعه برای استان فراهم است.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در پایان بیان کرد: امیدواریم با ورود همکاران تازه نفس در فرمانداری همدان شاهد رشد و پیشرفت بیشتری نیز در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر توسعه برای همدان فراهم است

بستر توسعه برای همدان فراهم است