مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-29اقتصادي

مشکل کمبود نان ایرانشهر چه بود؟


اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مشکلات چند روز اخیر شهرستان ایرانشهر در رابطه با تهیه نان با تدابیر اتخاذ شده برطرف شده و در حال حاضر هیچ گونه دغدغه ای در حوزه ایرانشهر و دیگر نقاط استان وجود ندارد.

- اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مشکلات چند روز اخیر شهرستان ایرانشهر در رابطه با تهیه نان با تدابیر اتخاذ شده برطرف شده و در حال حاضر هیچ گونه دغدغه ای در حوزه ایرانشهر و دیگر نقاط استان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه هفته گذشته(6 بهمن ماه) عبدالناصر درخشان_ نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی - در تذکر شفاهی خود در مجلس خطاب به وزیران جهاد، راه و کشور اعلام کرد که این روزها نان به متاعی گرانبها در حوزه انتخابیه بنده تبدیل شده است و مردم شریف این منطقه باید ساعتها در صف طولانی نان قرار بگیرند تا بتوانند چند عدد نان برای فرزندانشان تهیه کنند که آن هم اگر به آن ها برسد و این شایسته مردمان شرافتمند ما نیست.

وی همچنین از وزیر راه خواست که وضعیت حمل آرد به شهرستان حوزه انتخابیه اش را بررسی کرده و راه حلی فوری برای آن پیدا کند.

در واکنش به سخنان این نماینده مجلس و براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نان ایرانشهر چه بود؟

مشکل کمبود نان ایرانشهر چه بود؟