مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-29اقتصادي

پیشنهاد خودروسازان به مجلس برای تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو»


عضو کمیسیون صنایع مجلس، با اشاره به جزییات جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه خودروسازان و قطعه سازان پیشنهاد تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو» را به مجلس ارائه کردند.

- علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه پیش از ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در هفته گذشته وزیر صنعت با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه 4 ساله تحول در صنعت خودرو پرداخت و امروز هم در ادامه نشست هفته قبل، با حضور نمایندگان خودروسازان و قطعه سازان، به بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و مدل های مختلف برای خروج دولت از صنعت خودروسازی و راه های تحول در این حوزه پرداخته شد.

وی افزود: در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند 20 ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت قرار شد، کمیته ای متشکل از نمایندگان خودروسازان و قطعه سازان تشکیل شود تا در این خصوص به اعضای کمیسیون مشورت بدهند تا در مسیر پیش رو، مدل بهتری برای بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و نیز تحول در صنعت خودروسازی ارائه شود و اگر نیاز به قانون گذاری نیز هست، این اقدام صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد خودروسازان به مجلس برای تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو»

پیشنهاد خودروسازان به مجلس برای تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو»