مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-29سياسي

سفرهای استانی دولت موقتا متوقف شد/ مسابقه ایران و امارات بدون تماشاگر شد


در راستای عمل به شیوه نامه های بهداشتی تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا سفرهای استانی دولت موقتاً انجام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازلازم است نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خصوصاً استفاده از ماسک حساسیت بیشتری شود.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به این دستورالعمل ها و لزوم صیانت از جان شهروندان، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا سفرهای استانی دولت موقتاً انجام نخواهد شد.

رییس جمهور افزود: لازم است ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای مردم به شکل گسترده تری تبیین شود تا آمار واکسیناسیون دوز مراقبتی نیز به آمار تزریق دوزهای اول و دوم واکسیناسیون سراسری برسد.

رییسی خاطر نشان کرد: همچنین دستگاه های مسئول از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه پیگیر تأمین منابع لازم برای تجهیز مراکز درمانی و رفع هرگونه کمبود و کاستی در زمینه تجهیزات و داروهای لازم برای درمان کرونا باشند.

وی اظهار داشت: هماهنگی های لازم با دستگاه هایی مثل هلال احمر و بخش های مختلف نیروهای مسلح انجام شود تا در صورت لزوم بتوان از ظرفیت های این نهادها از جمله امکانات پزشکی و درمانی آنها برای مواجهه با وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی دولت موقتا متوقف شد/ مسابقه ایران و امارات بدون تماشاگر شد

سفرهای استانی دولت موقتا متوقف شد/ مسابقه ایران و امارات بدون تماشاگر شد