مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29سياسي

در شناساندن سیدجمال غفلت و کوتاهی شده است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شناساندن سیدجمال الدین اسدآباد به جهان غفلت و کوتاهی شده گفت:همین غفلت و کوتاهی در شناساندن و معرفی هر چه بیشتر سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان یک اسدآبادی و ایرانی بودن موجب آن شده که امروز .

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شناساندن سیدجمال الدین اسدآباد به جهان غفلت و کوتاهی شده گفت:همین غفلت و کوتاهی در شناساندن و معرفی هر چه بیشتر سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان یک اسدآبادی و ایرانی بودن موجب آن شده که امروز در محافل مختلف در ذهن بسیاری از صاحب نظران جهان در افغانی و یا ایرانی بودن آن شائبه وجود داشته باشد.

کیومرث سرمدی واله در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار کرد: یکی از سرمایه های کشور چهره ها و مفاخر بزرگ علمی ،فرهنگی و تاریخی بوده که ایران اسلامی در این رابطه کشوری غنی با چهره ها و مفاخری به نام و پرآوازه در جهان است.

وی با بیان اینکه اسدآباد هم با داشتن چهره جهانی ،سرشناس و بزرگ چون سید جمال الدین اسدآبادی دستش از داشتن چنین سرمایه ای محروم نمانده و دست خالی نیست گفت:اگر با تدبیر عمل شود و توجه ویژه به معرفی سیدجمال الدین اسدآبادی داشته باشیم این امر در شناساندن و دست برتر داشتن کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شناساندن سیدجمال غفلت و کوتاهی شده است

در شناساندن سیدجمال غفلت و کوتاهی شده است