مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29سياسي

امروز نیروی دریایی ارتش در قله افتخار ایستاده است


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون نقش ویژه ای در تامین امنیت کشور ایفا می کند و اکنون توانسته در قله افتخار بایستد.

- امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه، نهم بهمن ماه در همایش اساتید علوم و معارف دفاع مقدس آدربایجان شرقی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش در طول دوران دفاع مقدس با توجه به شرایط و موقعیت همواره پای کار بوده و با توجه به سازماندهی خود توانست در طول 67 روز نیروی دریایی دشمن را جمع کرده و به زباله دان تاریخ بیاندازد.

وی ادامه داد: حضور هدفمند در دریاها برای ما بسیار قابل توجه است، لذا برای ارتقا امنیت پایدار دریایی، حضور مستمر و مؤثر و بازدارنده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه های آبی جهان بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ما با همدلی و دریافت همه فرامین فرماندهی کل قوا مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم می زنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

امیر دریادار ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، 10 هزار کشتی را همراهی کردیم که تنها 250 عدد مورد حمله دشمن قرار گرفت و امروز نیز با افتخار ناوگروه 89 در حال عزیمت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیروی دریایی ارتش در قله افتخار ایستاده است

امروز نیروی دریایی ارتش در قله افتخار ایستاده است