مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29سياسي

آماده سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان 1401


مدیر امور بهره برداری برق ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در پست ها و خطوط، این ناحیه آماده شرایط فصل پرباری و تابستان 1401 می شود.

- محسن علی پناهی اظهار کرد: با توجه به لزوم آمادگی شبکه در فصل پرباری پیش رو در سال 1401 امور بهره برداری ناحیه شمال شرق با برنامه ریزی و هماهنگی سایر واحدهای معاونت بهره برداری، اقدامات لازم را در شبکه پست ها و خطوط این ناحیه به انجام رسانده است.

وی افزود: در این راستا اقداماتی نظیر تعویض روغن تپ چنجرهای ترانس های انتقال، تعمیر اساسی (اورهال) کلیدهای قدرت با سطح ولتاژ 132 کیلوولت در پست اصلی شوشتر، رفع نشت اساسی از برخی ترانس های ناحیه در پست هوانیروز و تعویض قطعات معیوب این ترانس ها، رفع اشکالات و گداختگی ها روی تجهیزات پست های ناحیه و خطوط، کسری بندی دکل ها و .

با موفقیت انجام شده و این اقدامات در حال انجام است.

مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به گرمای طولانی و طاقت فرسای تابستان در استان خوزستان و فرصت کم انجام اقدامات تعمیراتی مورد نیاز شبکه در این ناحیه، کلیه پرسنل در بخش های مختلف تمام تلاش خود را جهت پایداری شبکه در فصل گرما به کار گرفته اند تا همچون سال های گذشته از تابستان 1401 عبور موفقیت آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان 1401

آماده سازی شبکه برق شمال شرق خوزستان برای تابستان 1401