مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-29دانش

جزییات بازگشایی تدریجی دانشگاه صنعتی دزفول


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه کلاس های دروس نظری مقطع کارشناسی از امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، - گفت: به تدریج و متناسب با شرایط، شیوه آموزش از مجازی به ترکیب آموزش مجازی و حضوری و در نهایت به آموزش حضوری تغییر خواهد یافت.

دکتر نعمت طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نیم سال دوم از امروز، اظهار کرد: آغاز برگزاری کلاس های این دانشگاه در ترم جدید به صورت آنلاین و در ساعات برنامه ریزی شده خواهد بود و شرکت دانشجویان در جلسات درسی آنلاین الزامی است.

در موارد خاص، بنا بر تشخیص دانشکده، می توان از روش ترکیبی (آنلاین و آفلاین) استفاده کرد.

وی ادامه داد: تمامی کلاس های آموزشی دوره کارشناسی ارشد از تاریخ 9 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه به صورت آنلاین خواهد بود و از تاریخ 23 بهمن ماه به بعد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خصوص برگزاری کلاس های درس های نظری مقطع کارشناسی، گفت: کلاس های دروس نظری مقطع کارشناسی از امروز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد اما به تدریج و متناسب با شرایط شیوه آموزش، از مجازی به ترکیب آموزش مجازی و حضوری و در نهایت به آموزش حضوری تغییر خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی تدریجی دانشگاه صنعتی دزفول

جزییات بازگشایی تدریجی دانشگاه صنعتی دزفول