مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29اقتصادي

اذعان مقام گردشگری ایران به گران شدن هزینه خدمات سفر


معاون گردشگری از افزایش هزینه خدمات تمام شده گردشگری و افزایش غیرقابل باور تعرفه برخی حامل های انرژی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر شالبافیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی گفت: درحالی این نمایشگاه برگزار می شود که به واسطه واکسیناسیون بومی و کاهش فوتی های ناشی از کرونا فرصتی برای صنعت به وجود آمده است، مؤید آن ازسرگیری سفر گردشگران خارجی به ایران با شروع صدر روادید پس از دستور ستاد کرونا است.

او ادامه داد: متاسفانه صنعت گردشگری آسیب های ممتد و جدی ای را در دوره کرونا دیده که مضاعف شده است و اکنون با افزایش هزینه خدمات تمام شده گردشگری و افزایش غیرقابل باور تعرفه برخی حامل های انرژی برای احیای این صنعت، حمایت جدی دولت را می طلبند.

معاون گردشگری همچنین به نگرانی هایی که با شیوع دوباره سویه های جدید کرونا ایجاد شده است اشاره کرد و در عین حال گفت: به اذعان مراجع ذی ربط گردشگری در دوران کرونا بیشترین دقت ها و رعایت ها را در زمینه پروتکل های بهداشتی انجام داده است.

وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی پیشگامی خود را در انجام وظایف داشته است و نظارت بر تاسیسات را در دستور کار داشته و برخورد سختگیرانه برای اجرای دستورالعمل ها برگ برنده گردشگری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مقام گردشگری ایران به گران شدن هزینه خدمات سفر

اذعان مقام گردشگری ایران به گران شدن هزینه خدمات سفر