مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29ورزشي

220عنوان برنامه ویژه دهه فجرتوسط سپاه آذربایجان غربی برگزارمی شود


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سه هزار و 700 برنامه در قالب 220 عنوان همزمان با گرامیداشت دهه فجر در حوزه بسیج و کمیته نیروهای مسلح این استان اجرا می شود.

- ، سرهنگ تقی نجمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور پرشور در نمازهای جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و جشنواره بین المللی سرود انقلاب در کنار سایر برنامه ها در تمامی پایگاه های بسیج و مساجد اجرا می شود.

وی ادامه داد: حضور در میهمانی لاله ها و غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان و کمیته نیروهای مسلح در مراسم نماز جمعه و دیدار با ائمه جماعت در شهرستان ها، نشست های بصیرتی، نهضت خدمات مؤمنانه و میزهای خدمت در مناطق کم برخوردار و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

سرهنگ نجمی بیان کرد: برپایی ایستگاه های فرهنگی، پویش های مختلف، نواختن زنگ انقلاب، اهدای جهیزیه به نیازمندان، ویزیت رایگان، پویش نذر خون و افتتاح چندین طرح عمرانی از سایر برنامه های تدارک دیده شده به شمار می رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: شعار دهه فجر امسال جشن ملی 1400 است و تلاش داریم با همه توان، شکوه اقتدار ایران اسلامی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220عنوان برنامه ویژه دهه فجرتوسط سپاه آذربایجان غربی برگزارمی شود

220عنوان برنامه ویژه دهه فجرتوسط سپاه آذربایجان غربی برگزارمی شود