مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29اقتصادي

افزایش 61 درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 61 درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

- ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی افزود: در 10 ماه گذشته بیش از 405 هزار تن کالا از این پایانه صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: حدود 356 هزار تن کالا توسط 15 هزار و 810 دستگاه کامیون ایرانی و حدود 49 هزار تن کالا توسط 2 هزار و 363 دستگاه کامیون آذری، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، گرجستان، روسیه، اوکراین، ترکیه و لهستان از مرز خارج شده است.

وثوقی با بیان اینکه مجموع کل واردات، صادرات، ترازنزیت ورودی و خروجی 10 ماه گذشته یک میلیون تن است افزود: محصولات سیب زمینی، کاشی انواع، شیشه انواع، نئوپان، میلگرد، پروفیل، سنگ های ساختمانی، نمک و خرما عمده کالاهای صادر شده ایرانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صادرات با اشاره به صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز و گفت: در مدت یاد شده 391 هزار تن کالا توسط 17 هزار و 729 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده که این مهم نیز افزایش 153 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 61 درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

افزایش 61 درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار