مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29اقتصادي

79 کیلومتر از سواحل گیلان در تصرف دولتی و خصوصی است


از مجموع 286 کیلومتر نوار ساحلی گیلان، 79 کیلومتر در 243 نقطه در تصرف نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار دارد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: از مجموع 286 کیلومتر نوار ساحلی گیلان، 79 کیلومتر در 243 نقطه در تصرف نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار دارد.

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگاران، به موضوع آزادسازی سواحل استان اشاره کرد و گفت: از مجموع 286 کیلومتر نوار ساحلی گیلان، 79 کیلومتر در 243 نقطه در تصرف نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد متصرف، بخش های زیرمجموعه استانداری و وزارت کشور از امروز ملزم به عقب نشینی و آزادسازی حریم 60 متر شده اند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارگروهی در مرکز استان و شهرستان ها جهت بررسی وضعیت سواحل استان تشکیل می شود و گزارش آن به صورت مستقیم از سوی بنده به عنوان نماینده عالی دولت مورد رصد قرار می گیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: در گام دوم آزادسازی سواحل تصرفی نیروهای انتظامی و نظامی که زیرمجموعه وزارت کشور قرار دارند؛ انجام و به طرح سالم سازی دریا اختصاص می یابد تا مورد بهره برداری و استفاده همگان قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش می کنیم تا از سواحل استان استفاده ای بهینه شود، تصریح کرد: به صورت جدی و ویژه در خصوص کوه خواری، جنگل خواری و ساحل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

79 کیلومتر از سواحل گیلان در تصرف دولتی و خصوصی است

79 کیلومتر از سواحل گیلان در تصرف دولتی و خصوصی است