مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-29ورزشي

محمودزاده: پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید باید مجوز بگیرد


مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید باشگاه پرسپولیس باید برای جذب بازیکنان جدید از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرد.

- مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید باشگاه پرسپولیس باید برای جذب بازیکنان جدید از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران ظهر امروز (شنبه)، در حاشیه کارگاه آموزشی ناظران فوتبال ایران که با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود، اظهار کرد: از زمان بازی با عراق تا بازی مقابل امارات، از فرصت استفاده کردیم تا درباره آیین برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، بازنگری ها و یادآوری هایی انجام دهیم.

وقتی با ناظران صحبت کردیم، این کلاس را مفید دیدند.

امیدوارم این کلاس ها بیشتر برگزار شود.

او درباره برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی در مسابقات گفت: مدرس درباره مسابقات بین المللی صحبت کردند و در داخل لیگ تاکید کردند که هیات فوتبال باید بررسی های لازم را انجام دهد.

مشخصا بیان نشد که دقیقا چه باید انجام داد اما در حال حاضر تیم های میزبان کنفرانس های مطبوعاتی را برگزار و به روابط عمومی و هیات فوتبال گزارش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید باید مجوز بگیرد

محمودزاده: پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید باید مجوز بگیرد